به نام حی بخشنده

  شکر و سپاس خدایی را که چند صباحی فرصتی اندک در اختیارمان گذاشت تا امکان تهیه ی یک تارنوشت جهانی را داشته باشیم و اکنون در پی غنیمت شمردن این فرصت بر آن شدیم تا دیوانه وار دست به کاری تفریحی ، فرهنگی و دانشجویی بزنیم .

  اکنون که بار دیگر جمعی از یاران با صفای اهالی کوچه و پس کوچه های دانشکده ی برق در کنار هم جمع شده اند تا یکبار دیگر الگوی دوستی و امانتداری و صمیمت باشند خواستیم که هر کداممان در دل های کوچک و خاموشمان جشن و سروری برپا کنیم و خرسند باشیم از اینکه این بار هنگام connect شدن به شبکه ی جهانی اینترنت دوباره علاف و سرگردان در وب سایت ها نخواهیم گشت .

  بر ادب است که از راه اندار اصلی این تار نمای جهانی ، آقای تبریزی کمال تشکر را داشته باشیم ، و از اینکه ایشان امتیاز اولین آپ را به ینده ی حقیر دادند بسیار مشعوف و خوشحالم .

    حالا بروید پایین  !

   ...

   ...

        خیلی رسمی نوشته بودم نه ؟  مثل آدم بزرگ ها نوشته ام . اما فکر کنم برای یه شروع تازه خیلی خوب باشه .

     تابستونه و هوای گرم و آیس پک و کولر ، همه دارن خوش می گذرونن اما نمی دونن که نفر الان تو کافه نت نشسته و کولرش هم کار نمی کنه و داره با رنج و مشقت فراوان دکمه ی کیبرد که رو نوشت فارسیشون پاک شده رو فشار میده و در هر دکمه ای که میزنه دوست داره دل تنگی خودشو برای نظرات قشنگتون که تو Feoef  میذاشتین خالی کنه .

   ما دوباره برگشتیم با نیروی تازه نفس نه برای جنگ بلکه برای رسیدن به قله ی  "بیش از 200 نفر بازدید در روز" .

   پس شروع می کنیم ، یا علی ...